Insights Into Teachers’ Thinking And Practice
- 0 %
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Insights Into Teachers’ Thinking And Practice

 PDF
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9780203974216
Veröffentl:
1990
Einband:
PDF
Seiten:
0
Autor:
Christopher Day University of Nottingham Surrey., Maureen Pope, Pam Denicolo University of
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
PDF
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

A collection of original research conducted by scholars from Europe and North America. The papers consider the evolution of research on teachers' thinking, the nature of professional knowledge, and philosophical and moral dimensions of teachers' thinking.
A collection of original research conducted by scholars from Europe and North America. The papers consider the evolution of research on teachers' thinking, the nature of professional knowledge, and philosophical and moral dimensions of teachers' thinking.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.