Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: John T. Guthrie
ISBN-13: 9781135490140
Einband: PDF
Seiten: 82
Sprache: Englisch
eBook Typ: PDF
eBook Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Motivation for Reading: Individual, Home, Textual, and Classroom Perspectives

A Special Issue of educational Psychologist
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
Based on research from the National Reading Research Center (NRRC) at the Universities of Georgia and Maryland, this issue presents the contributors' sythesized work on reading motivation and engagement. Articles are devoted to the following topics: * the general motivation constructs related to reading; * home influences on reading motivation; * readers' responses to different types of text; * influences of classroom contexts; and * types of assessment on children's motivation.
Based on research from the National Reading Research Center (NRRC) at the Universities of Georgia and Maryland, this issue presents the contributors' sythesized work on reading motivation and engagement. Articles are devoted to the following topics: * the general motivation constructs related to reading; * home influences on reading motivation; * readers' responses to different types of text; * influences of classroom contexts; and * types of assessment on children's motivation.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: John T. Guthrie
ISBN-13 :: 9781135490140
ISBN: 1135490147
Verlag: Taylor and Francis
Seiten: 82
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook, Maximale Downloadanzahl: 6