Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: M. Torry
ISBN-13: 9781137439284
Einband: eBook
Seiten: 288
Sprache: Englisch
eBook Typ: PDF
eBook Format: eBook
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Managing Religion: The Management of Christian Religious and Faith-Based Organizations

Volume 2: External Relationships
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
1
This two-volume work explores the management of religious and faith-based organizations. Each chapter offers a discussion of the earliest Christian organizations based on New Testament evidence; a study of managing faith-based organizations; and an exploration of secular management theory in relation to the management of faith-based organizations.
4
9. Managing Denominations 10. Managing Faith-based and Mission Organizations 11. Managing Ecumenical and Multifaith Activity 12. Managing Relationships with Secular Institutions 13. Managing the Pursuit of Welfare and Social Justice 14. Managing in New and Changing Communities 15. Today's Challenges

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: M. Torry
ISBN-13 :: 9781137439284
ISBN: 1137439289
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Seiten: 288
Sprache: Englisch
Auflage 2014
Sonstiges: Ebook