Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: L. Evans
ISBN-13: 9781137456113
Einband: eBook
Seiten: 184
Sprache: Englisch
eBook Typ: PDF
eBook Format: eBook
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Locative Social Media

Place in the Digital Age
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
This book offers a critical analysis of the effect of usage of locative social media on the perceptions and phenomenal experience of lived in spaces and places. Drawing on users accounts of location-based social networking, a digital post-phenomenology of place is developed to explain how place is mediated in the digital age.
1. Introduction 2. A (Brief) History of Understanding Space and Place 3. The Phenomenology of Place 4. The Mobile Device as a Thing: The Gathering of Place Digitally 5. Sharing Location with Locative Social Media 6. The Social Capital of Locative Social Media 7. Conclusions

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: L. Evans
ISBN-13 :: 9781137456113
ISBN: 1137456116
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Seiten: 184
Sprache: Englisch
Auflage 2015
Sonstiges: Ebook