Ubiquitous and Mobile Learning in the Digital Age
- 0 %
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Ubiquitous and Mobile Learning in the Digital Age

 eBook
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781461433293
Veröffentl:
2012
Einband:
eBook
Seiten:
294
Autor:
Demetrios G. Sampson
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
Reflowable eBook
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Gathering papers from the 2011 conference Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA), this book covers informal and formal learning environments, social web technology for new knowledge representation, retrieval, creation and sharing in informal and formal settings.

​This edited volume with selected expanded papers from CELDA (Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age) 2011 (celda-­‐conf.org/) will focus on Ubiquitous and Mobile Informal and Formal Learning in the Digital Age, with sub-topics: Mobile and Ubiquitous Informal and Formal Learning Environments (Part I), Social Web Technologies for new knowledge representation, retrieval, creation and sharing in Informal and Formal Educational Settings  (Part II), Virtual Worlds and Game-­‐based Informal and Formal Learning (Part III), Location-­‐based and Context-­‐ Aware Environments for Formal and Informal Learning Integration (Part IV) There will be approximately twenty chapters selected for this edited volume from among peer-­‐reviewed papers presented at the CELDA (Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age) 2011 Conference in Rio de Janeiro, Brazil in November, 2011.   
Ubiquitous and mobile formal and informal learning in the digital age.- Challenges and new perspectives.- Social web technologies for new knowledge representations.- Social web technologies for knowledge retrieval, creation, and sharing in formal and informal educational settings.- Virtual worlds and formal learning.- Virtual worlds and informal learning.- Game-based learning and assessment.- Location-based environments for learning.- Context-aware environments for learning.- Formal and informal learning integration.- Conclusions and future directions.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.