Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: CTI Reviews
ISBN-13: 9781497063891
Einband: EPUB
Seiten: 51
Sprache: Englisch
eBook Typ: Adobe Digital Editions
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM [Hard-DRM]
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
Facts101 is your complete guide to Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. In this book, you will learn topics such as Buyer Behaviors, The lMC Planning Process, Advertising Campaign Management, and Advertising Design plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for your next exam. Our practice tests are specific to the textbook and we have designed tools to make the most of your limited study time.
Facts101 is your complete guide to Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. In this book, you will learn topics such as Buyer Behaviors, The lMC Planning Process, Advertising Campaign Management, and Advertising Design plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for your next exam. Our practice tests are specific to the textbook and we have designed tools to make the most of your limited study time.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: CTI Reviews
ISBN-13 :: 9781497063891
ISBN: 1497063892
Verlag: Cram101
Seiten: 51
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook, Maximale Downloadanzahl: 3