Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Business English

Alle wichtigen Vokabeln und Redewendungen für den Job. Selbstbewusst auf Englisch mit Geschäftspartnern unterhalten. Wirtschafts-Englisch für E-Mails, Meetings etc.
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9783648121351
Veröffentl:
2018
Seiten:
473
Autor:
Lisa Förster
Serie:
Haufe Fachbuch
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
Reflowable
Kopierschutz:
Digital Watermark [Social-DRM]
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

Einen Vortrag auf Englisch halten? Meetings organisieren, E-Mails versenden, Kontakte pflegen – und das alles in perfektem Business-Englisch? Redewendungen korrekt ins Gespräch einfließen lassen und dabei regionale Gepflogenheiten beachten?Mit diesem umfassenden Werk gelingt es Ihnen, ihr Englisch zu verbessern und sich selbstsicher auf dem internationalen Parkett zu bewegen. Lernen Sie die wichtigsten englischen Vokabeln für den Arbeitsalltag und verleihen Sie Ihrer Aussprache den letzten Schliff!Inhalte: Lesen und Üben zugleich: Das ganze Buch wurde in leicht verständlichem Englisch verfasst Telefonieren in englischer Sprache: Wichtige Phrasen und Tipps bei unerwarteten Anrufen Eine Verhandlung auf Englisch führen: Wie Sie bei Meetings punkten Von der Anrede bis zur Verabschiedung: Englische E-Mails schreiben leicht gemacht Kulturelle Unterschiede und false Friends: So vermeiden Sie typische Fehler
Teil 1: E-mails in EnglishAn E-mail's Anatomy Subject Lines That Work Common Salutations and Openings Ending an E-mail Signatures and Disclaimers E-mail Techniques: about CC and BCC A Reader-friendly Approach When to Use E-mail and When Not? Structuring the Information Formal or Informal? Netiquette Guidelines How to Deal with AttachmentsCommon Business Situations Requesting Information or Favours Hotel or Conference Enquiries Giving Enquiries Change of Address Appointments Invitations Sending Agendas and Minutes Refusing a Request Complaints Apologies Congratulations and Season's Greetings Thanks Payments and Reminders Making Offers Delivery and Incoterms Numbers and Currency Symbols Practical Reference Useful Vocabulary and Key Terms Abbreviations and Acronyms E-mail Features Teil 2: Phone Calls in EnglishGetting Started and Ending a Conversation Calling according to plan After the greeting I beg your pardon? Connecting people Answering the phone Ending a conversation Typical Situations and How To Deal with Them Taking and leaving messages Appointments Telephone spelling Taking down names and numbers Electronic addresses Answering machine and voice mail Mobile telephones Special Situations Conference calls International trade Sales and finances Travel enquiries A job interview by telephone Practical Reference Intercultural communication Pronunciation Telecommunications terminology Key terms: the company Telephone sources on the Internet Country codes and dialling codes for well-known cities Teil 3: Presentations in EnglishPreparation Developing an international viewpoint Preparing yourself, the person Putting yourself in your audience's shoes Organising facilities Your presentation structure How to prepare good slides Greetings and introductions What to say when you enter Introducing your presentation well Introduction components Dealing with handouts Taking care of technical problems Main section: skills and techniques Using your voice well Making transitions Explaining slides and diagrammes Business English terms Dealing with questions Handling interruptions and disturbances Ending your presentation Making a good finish Ending components Saying goodbyeUseful examples Basic outline ‒ non-specific content Product presentation Teil 4: Meetings in EnglishPreparing a meeting Inviting people to a meeting Making meeting arrangements Rescheduling, cancelling or confirming a meeting Making the agenda Hands-on organisation Arriving at the meeting Arriving in reception Introducing oneself and others Small talk Setting up the meeting room Conducting a meeting Opening the meeting Guiding the discussion Bringing about a decision Closing the meetingThe meeting itself Roles at a meeting Active participation and asking for more informatio Expressing agreement and disagreement Making suggestions and having your say Enquiring and resolving misunderstandings Diplomacy and politeness What to do in case of language problems VotingAfter the meeting Making the minutes Following up the meeting Special types of meetings Meetings with customers Negotiations Briefing and brainstorming Jours fixes and kick-offs Telephone conferences Literature Teil 5: Negotiations in EnglishNegotiating skills Preparation and planning Getting acquainted Opening phase Main phase Agreement phase Asking questions The art of listening When things get tough Tables, graphs or charts Telephone negotiatingCross-cultural negotiations Relation orientation Sociolinguistic influences Negotiating internationally Local negotiation techniques Strategic negotiating frameworkCountry-specific negotiating Introduction China Czech Republic France India Italy Japan Netherlands Poland Russia

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.