Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: Kim Daus Drew Banks
ISBN-13: 9780787956219
Einband: Gebundene Ausgabe
Seiten: 0
Gewicht: 560 g
Sprache: Englisch

Customer.Community: Unleashing the Power of Your Customer Base (Jossey-Bass Business & Management);

Foreword by Scott Cook. Afterword by Michael Lowenstein . The Jossey-Bass Business & Management Series 2002 . XXIII, 254 p. 23,5 cm .;
 Gebundene Ausgabe
Sofort lieferbar | Versandkosten
Sie sparen:
75 % = 19,45 €*
Gebraucht - Sehr gut
Restauflage
ungelesen sehr guter Zustand unused very good condition
Geben Sie Ihre Bewertung ab!  
Wir verlosen jeden Monat unter allen freigegebenen Rezensionen
3 Gutscheine im Wert von 20 Euro. Teilnahmebedingungen
The Internet is the world's largest marketplace and provides businesses with the ability to interact with their market in a much more direct and tailored way than ever before. Customer.Community takes a new look at online communities as a source of value for both customers and businesses; it shows how to build an online "customer community" that gives customers a reason to stay loyal. Drew Banks and Kim Daus explain exactly what the customer community is and then reveal the tenets that will make it strong: sustainability, size and scalability, social connectivity, and soul. The authors show how to "communitize" commerce, build a solid base of repeat customers, and create value for the customer, and they explain how to manage a site in a cost-effective way. Customer.Community will help cultivate a mind-set to leverage the collective, untapped power of your customer base.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Kim Daus Drew Banks
ISBN-13 :: 9780787956219
ISBN: 078795621X
Erscheinungsjahr: 26.03.2002
Verlag: Wiley & Sons
Gewicht: 560g
Sprache: Englisch
Sonstiges: Sonstiges