?Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This v...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 56,11 €
This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, wh...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 56,39 €
Focusing on a range of advertising formats, this book provides international state-of-the-art res...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 112,11 €
This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and ...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 56,39 €
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advert...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 111,37 €
Im Mittelpunkt dieses Lehrbuches stehen die Grundlagen und Schlussweisen bei der Anwendung empiri...
Die Autoren liefern eine komprimierte Darstellung der wichtigsten Mastertechniken der Empirischen...
This textbook describes and explains the fundamentals of applying empirical methods for theory bu...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 148,68 €
Im Mittelpunkt dieses Lehrbuches stehen die wissenschaftstheoretischen Grundlagen und die Schl...
Building on the seminal work of David Teece, Kathleen Eisenhardt, Jeffrey Martin, and others, thi...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 162,48 €